donderdag 16 oktober 2008

het brainstormteam: scenario voor 90'' clip

de probleemeigenaar (vakhoofd tv): ik begrijp dat niet, we hebben nog steeds geen zender
de facilitator: (student): hoe bedoelt u ?
de probleemeigenaar: wel een ritszender, een cultuurzender, een internetzender, zoiets dat elke av student/docent zou moeten bekijken, iets dat hij/zij zelf kan programmeren
facilitator: wel ik zal u probleem een kans geven in ons bachbrainstormteam bestaande uit av-experten ,andersbegaafde experten en wilde ganzen
notulator: en ik mag weer alles noteren zeker !
facilitator: da's zeker en ge moogt gij de volgende keer mij wel faciliteren
notulator: dan mag ik weer mijn gedacht niet zeggen
facilitator:kijk en zwijg en schrijf
expert:ewel moesten we daar eens water bij doen (in 't engels) h 2 o
wilde gans: van Henk to Oswald ? B en joyed
andere expert: ben & joy. Bweurgh
wilde gans: zwijgt Filip of ze noemen u nog een obligatoire neger
expert: Zimbra ?
andere expert: ja Simeon
expert: zeg maar Zimbra toutcourt
facilitator: kunnen we de afronden ? Wat kan ik rapporteren
notulator: meneer de probleemeigenaar , we zitten nu zelf met een probleem en eigenlijk is dat een beetje uw schuld. We hebben al vier zenders opgericht H2O, BENJOY, BWEURGH en ZIMBRA. Elk met zijn eigen profiel, laat dat duidelijk zijn.
Dat ik mijn gedacht niet mocht zeggen dat zit me heel hoog, want weet u, met mij erbij was er meer inhoud geweest
Facilitator: hei rapporteren is mijn zaak
Probleemeigenaar: ge moet het niet herhalen, ik heb het begrepen en eerlijk gezegd ik ben nog niet weinig onder de indruk van uw teams. Ik zou zeggen tegen uw zenders: ga en vermenigvuldig uw kanalen, krijg VORM, monteer uw beeld en geluid, maar pas toch op DE INHOUD
Team: GO GO go go ...

ps probleemeigenaar:

Probleemeigenaars, ik denk dat ge beter zelf u scenario's schrijft en/of verfilmt

Geen opmerkingen: